top of page
Buscar
  • Laia Morey i Dealbert

Contes per telèfon (o per internet)

Hola nois i noies!



Tot i que ja fa uns dies, avui us volia explicar una acció en la que vaig participar el dia de Sant Jordi. La ràdio del meu poble, OnaCodinenca, organitzava una marató de lectura per vídeotrucada per a fer més entretinguda aquesta Diada Confinada. Van agafar el llibre de Contes per Telèfon de Gianni Rodari i van enviar un conte a tothom que s'hi apuntava. En total, van ser tres hores de contes, recomanacions i molt sentiment de poble, que sempre anima!


Tot i així, he volgut tornar a llegir el conte per a vosaltres. A mi m'ha agradat molt i espero que a vosaltres també!


Com sempre, m'agradaria que m'expliquéssiu què us ha semblat i què creieu que ens vol dir l'autor.


Una abraçada i ens veiem molt aviat!

12 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page